Perfect #3 uitstelgedrag

Het plan voor deze week is de lang uitgestelde klusjes eindelijk aan te pakken. Uitstekend plan … ware het niet dat hier vier snotters rondhuppelen die meesters zijn in dwarsliggen bij het uitvoeren van standaardklussen. De specialekes daar doen ze dan wel weer graag aan mee. Gemakkelijk zou het niet worden.
Eigenlijk had ik maar een vooropgestelde klus: die verduisteringsgordijnen die nu toch al een half jaar onder ons bed liggen eindelijk eens ophangen. Andere klusjes waren mooi meegenomen.
Je raadt het al. Dat ene klusje gebeurde net niet. Toch was het een bijzonder vruchtbare week. Alle vakantiespullen en al het beddengoed werden gewassen en geplooid. Het meeste daarvan ligt zelfs al in de juiste kast. De laatste keukenspullen vonden hun weg in mijn spiksplinternieuwe keuken. En de kamer van ons chiromeisje kreeg een likje verf. Al raakte dit klusje net niet af wegens verftekort. Dat lossen we morgen wel op. Bij dat laatste klusje kreeg ik de 'gewaardeerde' hulp van mijn twee oudste thuisblijvers.
Is mijn klusjes-week geslaagd?
Min of meer. Die verduisteringsgordijnen blijven duidelijk 'min'. De rest was 'meer'.
Volgende week die ik gewoon verder…

Tot gauw

Veel liefs

GewoonElke

6 gedachtes over “Perfect #3 uitstelgedrag

Geef een reactie

