Perfect #2 – badass/yoga

Net als vorige week liet ik me inspireren door de Blogchallenge van Miss Pixie . Deze week stond yoga op het programma. Het is een zen-sport die me al even fascineert. In die mate dat ik nog voor de challenge van plan was om elke dag wat rust-minuten in mijn leven in te bouwen. Zoals je wel kan denken was het er nog altijd niet van gekomen.
Mijn lieve zussen wisten van mijn yoga-fascinatie. Voor mijn 11de 27ste verjaardag (ik lijd aan een soort Peter Pan-syndroom waardoor ik nooit ouder dan 27 word šŸ˜‰šŸ˜‚) kreeg ik het boek ‘Yoga met Evy‘.
Mijn yoga-succes van deze week bestond uit het lezen van dit boek. Het is een eerste idee van hoe de yoga-wereld denkt en beweegt. Het is eenvoudig, een helder. Wat voor een leek (zoals ik) absoluut noodzakelijk is.
Ik ben er nog niet aan begonnen aangezien ik me sinds 11 juli vol enthousiasme op de Badasstraining van Tielke’s Training heb gesmeten. Elke dag (met om de drie dagen rust) volg ik nauwgezet het gekregen trainingsschema. De afwisselende oefeningen, de ondersteunende Facebookgroep en het enthousiasme van de Zussen en de Madre slepen me door die vreselijke burpees-sessies en jumping Jack-moments. (Mocht je zin hebben om mee te doen – follow the link).
Is challenge 2 geslaagd?? Ik vind van wel.

Tot gauw

Veel liefs

GewoonElke

4 gedachtes over “Perfect #2 – badass/yoga

  1. Tielke zegt:

    Ik doe yoga via YouTube, de beste vind ik van YogaTX en de lesgeeftser Cole Chance. Is voor beginners en echt goed. En natuurlijk duimen omhoog voor de Badass Challenge!!!

    Liked by 1 persoon

  2. karlienvh zegt:

    Dat klinkt inderdaad als geslaagd! Wij gaan sinds dochterlief 2,5 is soms naar ouder-kindyoga (het afgelopen schooljaar wel maar 1x wegens juf die een baby kreeg en andere activiteiten bij ons), en ik neem me al die tijd al voor om ook thuis regelmatig yoga te doen, heb vorig jaar een matje voor mijn verjaardag gekregen, maar het is er nog steeds niet van gekomen. Misschien moet ik dit jaar dat boek ook maar eens op mijn lijstje zetten.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

