Perfect #1 – minimaliseren

Miss Pixie organiseert deze zomer een heuse blogchallenge. Aangezien ik miss Pixie cool vind en een challenge zo nu en doen geen kwaad kan, besloot ik mee te doen. 8 weken lang wordt er elke week een nieuwe challenge de wereld ingestuurd. Je bent vrij om die al dan niet in te vullen en om al dan niet streng te zijn voor jezelf. Niet onoverkomelijk, dacht ik. Alleen vergat ik eventjes dat ik ondanks die 8 weken vakantie niet meteen over een zee van oningevulde tijd beschik. Beloofd is beloofd, dus ben ik van plan om er iets van te maken.

De eerste challenge was een minimaliserende week voor jezelf organiseren. Op dag 1 moest er een iets uit, op dag 2 twee spullen en zo verder. Deze overigens uitstekende opdracht viel min of meer in het water door ‘onze honeymoon’, waar ik later in de vakantie meer over vertel. Min of meer duidt eigenlijk op het feit dat ik in juni ondanks alle drukte in een sneltreinvaart door ons huis ben geracet om overtallige spullen naar het containerpark, de kringloop of de kleerkasten van de Zussen te verhuizen. Zussen, de bak met kleren komt eraan šŸ˜‚.

Bij deze besluit ik dat challenge 1 geslaagd is. Alleen over het tijdstip van de uitvoering ervan kan/mag gediscussieerd worden!!

Well done!

Tot gauw

Veel liefs

GewoonElke

Geef een reactie

