Guilty pleasure in een andere wereld

Dinsdagavond. Ik ligt onderuitgezakt in mijn zetel onder een tv-dekentje. Op een klein bankje staan een potje yoghurt en een kopje thee broederlijk naast elkaar. De kinderen slapen en de tv staat op ‘vijf’  tv voor mijn wekelijkse afspraak met mijn favoriete serie; Grey’s Anatomy.

Dit is een van mijn heilige momentjes. Zelfs toen de man tijdens de week nog thuis was en die  de Champions League op wel 10 verschillende kanalen kon volgen, reserveerde ik die 50 exclusieve minuten. Die twee voetbalploegen waren perfect online te volgen.

Op het einde van elke reeks ben ik enigszins teleurgesteld. De reeks is allesbehalve wereldschokkend, en toch zou ik die voor geen goud willen missen…

Bon, dan klap ik nu mijn laptop dicht en ga zalig genieten van die andere wereld …

Tot morgen.

Veel liefs.

GewoonElke

* De uitgelichte foto komt van de ABC – home page

6 gedachtes over “Guilty pleasure in een andere wereld

  1. Sophie zegt:

    Ik heb ook nog steeds fan. Het is echt zo’n serie die ik al jaren volg. Dat is toch heel anders dan een serie bing watchen op netflix. De personages zijn voor mijn gevoel minder snel ouder aan het worden dan ik, dus ik kan me er ook steeds beter mee identificeren ofzo.

    Liked by 1 persoon

  2. Lize zegt:

    Thuis kan ik geen dag missen, als je erover nadenkt ook maar een ‘onnozele’ serie maar toch. Ik kijk er al jaren naar. Naar grey’s anatomy ben ik beginnen kijken maar ik volg het niet zo trouw.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

