De lezer

5 gedachtes over “De lezer

  1. Lize zegt:

    Ik volg je nog niet zolang en heb de blog leren kennen via de challenge. Om eerlijk te zijn heb ik nog niet zoveel gereageerd omdat ik niet altijd wist hoe te reageren.

    Like

  2. Lebon Erik zegt:

    Ja Elke ik lees uw blog door uw mama, Ja als we elkaar ergens langs de straten tegen komen moogt ge er zeker van zijn na een paar minuutjes is ze al aan het praten over haar dochters en al haar kleinkinderen ja het is een fiere oma en zo leef ik een beetje mee in haar wereld.
    Bedankt

    Like

Geef een reactie

