Warmte voor allen, allen voor warmte #1

Het is koud … Vreselijk koud…

Ik hou van warmte… Mijn huis puilt uit van tv-dekentjes. Mijn favoriete winterpull heeft van die gaatjes in de mouwen zodat mijn handen warm blijven. Bovendien hangt er ook nog eens een gevoerde kap aan. Ik hou van heerlijk hete thee. Boterhammen vind ik eigenlijk maar niet. Het liefst zou ik ’s middags en ’s avonds warm eten. Elke avond zeul ik mijn kruikje mee naar bed. Helaas stroomde daar gisterenavond warm water uit. Kokend water is misschien een beetje overdreven voor het onmisbare kleinood.  Overal vind ik mijn warmtebron…

Alleen op de fiets heb ik het koud. Mijn lijf kan ik relatief goed verwarmen. Alleen die billen … Het blijft een bijzonder gevoelige zone. Tja, het leven van een fietser is in de winter niet alleen rozengeur en maneschijn. Het scheutje fijn stof in de lucht zorgt voor dat niet zo fijne extraatje …

Zoals je wellicht begrijpt, ben ik (net niet wanhopig) op zoek naar de ideale bovenbeenverwarmers die aan volgende criteria voldaan:

  • gemakkelijk in onderhoud;
  • praktisch in gebruik;
  • een streling voor het oog (ik wil er toch nog verfijnd blijven uitzien …);
  • zacht voor de billen en
  • vooral heel erg warm !!!

Alle tips zijn welkom.

4 gedachtes over “Warmte voor allen, allen voor warmte #1

  1. An zegt:

    Een driekwart legging of panty’s onder je broek dragen 🙂 soms ga ik voor de minder elegante regenbroek over mijn broek.
    Ik vind de vingers en tenen een grotere uitdaging ..

    Like

  2. resaarcle zegt:

    Ik ben ook grote fan van het thermische ondergoed voor boven- en onderlijf. En nog een thermische overvallersmuts onder mijn helm. En thermische handschoenen onder mijn handschoenen! Ik hoop bij een volgende verjaardag ook zo’n soort van handschoentunneltjes te krijgen die aan je stuur blijven hangen om daar dan mijn voorpootjes in te steken.

    Like

Geef een reactie

