Eén jaar !!!

Eén jaar geleden was ik op zoek naar mijn passie. Snel daarna zag deze blog het levenslicht.

Sinds het eerste bericht verschijnen geregeld berichten op deze blog. 81 vertelseltjes over het leven zoals het is, bedenkingen, dromen …

Ik ben van plan om toch nog even te blijven schrijven. Toch zolang ik het leuk blijf vinden.   De volgende maanden probeer ik rond een paar kernthema’s te schrijven. Dat daarbij mijn kinderen, fietsen naar het werk, boeken, organiseren en mijn toekomstige moestuin centraal staan zal je wellicht niet verbazen.

Potten zal ik met deze blog niet breken. Wereldschokkende verhalen liggen net zomin in het verschiet. Het schrijven in mijn moedertaal, het schaven aan de zinnetjes, het oefenen in het formuleren van het alledaagse zijn voor mij voldoende. De glimlach die af en toe op de gezichten van mijn lezers verschijnt, de fijne reacties en de oplichtende sterretjes van waardering zijn hartverwarmend.

Bij deze, dank je wel, lieve lezer, om hier af en toe eens te passeren.

Nog veel leesplezier!!!

Tot gauw!

GewoonElke

2 gedachtes over “Eén jaar !!!

Geef een reactie

