Over mijn bezigheden in vertelsel-loze tijden

Het is alweer eventjes geleden dat ik op deze site nog eens een vertelseltje publiceerde. Het zijn helse tijden. Een zelf geprikte, strakke deadline zorgt voor wat extra spanning… En helaas schiet het schrijven er dan een beetje bij in.

Wat ik dan wel deed?

  • Een buikgriepje in 24 uur overwinnen. De man deed er 48 uur over.
  • Veel, wat zeg ik, heel veel verbeteren. Af en toe krijg ik hierbij het charmante gezelschap van de zoon.

image

  • De fietsenberging reorganiseren. Tot gisterenmiddag lag de grond er bezaaid met vanalles en nog wat. Een Ikea-rekje of twee gemonteerd met de gewaardeerde hulp van de zoon zorgen nu voor de orde in de chaos.

image

image

  • Het poetsen van de benedenverdieping. Het was nodig na 3 weken verstoken te zijn van enig waterdruppeltje…

image

  • Het voorbereiden van het doopfeest van ons kleine meisje.

image

En dan was erop vrijdag ook nog voetbal…

Een gedachte over “Over mijn bezigheden in vertelsel-loze tijden

Geef een reactie

